Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012
0 σχόλια

Πληγώνει το Lennon η ήττα στη Βαρκελώνη

7:25 μ.μ.
H Celtic πάλεψε στο Camp Nou, για να λυγίσει στο τέταρτο λεπτό των καθυστερήσεων, εκεί που όλα έδειχναν ότι θα έφευγε αήττητη από την πρωτεύουσα της Καταλονίας.

Ο προπονητής των Bhoys, Neil Lennon, δεν έκρυψε την πίκρα του αλλά και την ικανοποίησή του για την απόδοση των παικτών του.

"Είμαι περήφανος αλλά δε μου αρέσει να χάνω, ποτέ δε μου άρεσε" είπε ο Lennon και συνέχισε:

"H Barcelona άξιζε τη νίκη το καταλαβαίνω. Έπρεπε να μπορέσουμε να αντέξουμε ακόμα μια επίθεση αλά δεν τα καταφέραμε. Είμαι ικανοποιημένος από την εμφάνιση αλλά δε θέλω οι παίκτες μου να παρασυρθούν γιατί είμαστε ακόμα στα μισά του δρόμου”.

O Bορειοϊρλανδός τεχνικός κατέληξε: "Υπάρχει ένα μείγμα απογοήτευσης και θυμού για τον τρόπο που χάσαμε όμως οι μεγάλες ομάδες πιέζουν μέχρι το τέλος. Οι παίκτες μου είναι πληγωμένοι αλλά πήραν μια πραγματική γεύση του τι σημαίνει να παίζεις στο Champions League. Kανείς δε μας υπολόγισε και νομίζω ότι κερδίσαμε αρκετούς θαυμαστές”.

Του μέλους Μάνου Κασσωτάκη
 
Toggle Footer
Top