Τετάρτη 25 Μαΐου 2011
0 σχόλια

Δεν αποκλείει τη Σέλτικ ο Given...

7:55 μ.μ.
Θετικός στο ενδεχόμενο μεταγραφής του είναι ο Given
Ο αναπληρωματικός τερματοφύλακας της Manchester City Shay Given δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο μετακίνησής του στην Celtic. 

Ο διεθνής Ιρλανδός είδε τον τερματοφύλακα της Newcastle Fraser Foster να παραχωρείται δανεικός για την εφετινή σεζόν στο Parkhead και υπάρχουν φήμες περί κίνησης των Κελτών για την απόκτησή του. Με τη σειρά του, ο Given παραδέχεται πως θέλει να αγωνίζεται βασικός και θα σκεφτεί το ενδεχόμενο να μετακινηθεί κάπου αλλού. 

Ο Given εστιάζει το ενδιαφέρον του στο ματς της εθνικής Ιρλανδίας απέναντι στη Σκωτία αυτήν την εβδομάδα και ύστερα θα επικεντρωθεί στο που θα αγωνίζεται τον επόμενο χρόνο. 

Ο πρώην γκολκίπερ της Newcastle δεν θεωρεί πως το να αγωνίζεται στην Scottish Premier League είναι ένα βήμα πίσω και παραδέχεται ότι θα του ήταν δύσκολο να αρνηθεί ενδεχόμενη πρόταση της Celtic. 

"Δεν είναι κρυφό ότι είμαι φανατικός υποστηρικτής της Celtic και ήμουν σε όλη μου τη ζωή. Δεν ξέρω τι κατάσταση επικρατεί όσον αφορά τους τερματοφύλακές τους. Ο Fraser Foster είχε μια καλή σεζόν και υπάρχουν συζητήσεις για να υπογράψει συμβόλαιο οπότε θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει. Πάντως είναι ένα φανταστικό κλαμπ με φανταστικούς οπαδούς. Θα ήθελα να παίζω για τη Celtic αλλά δεν είναι στο χέρι μου. Αν η Manchester City με θέλει, έχω ακόμα δύο χρόνια στο συμβόλαιό μου. Πραγματικά δεν ξέρω τι πρόκειται να συμβεί. Προς το παρόν, είμαι συγκεντρωμένος στο παιχνίδι με την Σκωτία την Κυριακή και μετά στο παιχνίδι με την ΠΓΔΜ (για τα προκριματικά του Euro 2012 στις 4 Ιουνίου). Μετά από αυτά θα δούμε τι θα έρθει – αν υπάρχουν προτάσεις για να παίξω κάπου αλλού. Αν δεν υπάρχουν, θα γυρίσω στην Manchester City και θα δουλέψω σκληρά".

πηγή: www.englishfootball.gr
 
Toggle Footer
Top